Hungrig? Inte länge till!

Igår fick jag reda på någonting som gjorde mig så jävla irriterad och sårad så jag var uppe hela natten. Men behövde vara lite ledsen för att man varit tillsammans med ett sånt jävla svin rent ut sagt. Man kan inte behandla någon mer som luft än han har behandlat mig, och alla andra tjejer som han varit med. Och han kan inte vänta mer än max 24 h innan han har sex med en ny tjej. Hur många det nu är, det är ju svårt, inte så att det går att räkna på fingrar och tår.

Varit sjukt trött idag på jobbet och fick gå hem tidigare, efter att jag tjötat lite skit med Robban i köket, köpte en dricka som var såå hemskt god i värmen. Nu går en del på semester, skulle ju ljuga om jag sa att jag inte är avundsjuk. När jag kom hem så såg jag att jag hade fått pengarna för ringen jag sålt via SMS-guld. Så jag gick och köpte mig en pizza, en lyx jag inte kunnat unna mig på veckor. Hade 4 kr på kontot innan, haha. Så fattig har jag nog aldrig varit, förrutom när jag fått låna av mamma och pappa. Men ska vara slut med det nu har jag bestämt.

Sov hos Tesse inatt, för det kändes skönt att bara ha någon som var i samma lägenhet för en gångs skull. Hon var så go mot mig. Hade ju dessutom varit så smidig så jag hade glömt mobilladdaren på jobbet, och hade en död mobil, och skulle upp kl 6 på morgonen. Nu nästa vecka så börjar andra semesterperioden, så då kommer halva personalstyrkan tillbaka och halva går på semester nu.

Sov iaf typ halva kvällen sen så blev det att städa upp. Var så jobbigt att vara sjuk så har inte direkt hållt efter hushållet, max hållt efter djuren och mig själv typ, knappt det. Så nu är det fint i köket och ska bara dammsuga sen imorgon, tror inte det skulle uppskattas om jag började med det mitt i natten nu iaf.

Cutthroat Island går på Tv, älskar den filmen med Geena Davis, hon är faktiskt en av de skådisarna från förr som jag tycker är bäst, hon är nästan sämre idag faktiskt, inte sett henne i något bra på länge. Men tacka vet jag Cutthroat Island och Long Kiss Goodnight.

Ikväll så fick jag ännu en trevlig överraskning nyss av min katt. Såg att det låg något på mattan. Typ 4 grässtrån och en stor näbbmus. Orkar inte. Känner mig så taskig när jag kasserar de små döda djuren, hoppas hon inte drar hem mer sen när kattungarna är borta sen, hon har ju inte gjort det innan. Andra djuret hon släpar in nu. Vet inte hur man ska göra, hon vill ju inte dia mer, men samtidigt så kan jag ju inte tvinga i kattungarna mat, det får ta den takt det tar. Dewt finns ju framme så mer kan man inte göra.

Imorgon ska det bli massa regn och åska, myspys. Synd att man inte har någon att dela det med. Har fått sådana värmeutslag nu igen så hoppas verkligen det rensar ur luften lite nu så man kan... Hihi. Vad det kittlas. Frigo river med klorna på benet lite försiktigt.

Jaja, här kommer bilden iaf. Sen en när både Frigo och Fendi ligger och sover högst upp på soffan och på soffan. Ser livsfarligt ut. Det nyaste är att de lägger sig under dynan men på madrassen till soffan, så man håller på och råka sätta sig på dem hela tiden och Chanel går över dem hela tiden typ. Men har faktiskt varit väldigt försiktig så inga olyckor än så länge. Nu blir det sängen och se klart på filmen, den är snart slut nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0