Leidg iadg

Ja de påstår ju att man kan läsa så länge som den första och sista bokstaven i ett ord skrivs rätt, så nu tänkte jag att jag testade den teorin. Idag har jag varit ledig efter helgen när jag jobbat. Det är så skönt, men samtidigt har jag faktiskt haft tråkigt idag.

Blir mer och mer irriterad, börjat tänka tillbaka, det är oundvikligt. Någon har samma spis som Jimmy hade, en annan har samma parfym på bussen. En tredje har samma mobil som han hade. Det bara stör mig. Så står det på aftonbladet om alla maffiaproblem i södertälje. Överallt är information som påminner. Musik och allt. Massa minnen. Slår bort dem, men man blir ju ändå lite nedslagen av det. Nu så ska jag skjutsa Tesse till affären och köpa cigaretter. BrB senare, kommer lite bilder då med. Kjolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0