Slemmigt men mättande?

Jo det tyckte nog Chanel iaf när hon släpade in en stor groda. Märkte det inte på en stund heller. Kände att en kattunge sprang förbi med något blött på fötterna och såg att det var killen som går på lådan, tyckte det var lite konstigt men reflekterade inte så mkt över det. Men det skulle jag ha gjort, för när jag ställer mig upp helt plötsligt, så ligger en stor groda mitt på golvet, bland Chanel och kattungarna, jag släppte ut den stackaren. Han levde och verkade inte ha så många bestående men, förrutom extremt förhöjd puls.





Hon vill nog inte mata ungarna med di längre, så måste väl försöka börja få dem att äta annat. Vette fan va mer hon kommer släpa in annars. Läskigt :) Så sitter man och kollar rysare när man hittar slemmiga grodan på golvet. Fy.

Blev så less på Fendi innan (tjejen). Såg att hon började kissa på golvet, lyfte in henne i kattlådan, hon kissade inte där på fem minuter. Släpper ut henne efter att jag torkat golvet med citrusluktande medel (vilket katter tydligen inte ska tycka om). Vad gör hon? Jo hon går till ett helt nytt ställe och fortsätter kissa. ÅH LESS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0