Zonkey

Ja, läste idag i tidningen att det tydligen är en blandning mellan en åsna (donkey) och en zebra. Låter ju för kul. Idag har jag typ vaknat för en timme sedan, för var så slut efter jobbet och handlingen att jag stupade i stort sett. En halvstukad fot och så blev det ju till slut två papperspåsar med mat, och så var det backen, och värmen, och avsaknaden av AC på bussen som tog musten ur mig. Plus en dusch, två inköp och en tvätt på jobbet. I värmen, hua.

Fick avstämning idag på ICA, hade scannat in en vara två gånger och en inte alls, haha, så skulle ha betalat 40 kr för mycket, för den jag råkat blippa två gånger var ju självklart 1,6 kg nötfärs. Jag är för lustig, men idag kände jag mig så stressad när jag var i affären så kan nog varit därför. Så nu kan jag se fram emot en ljus framtid med avstämningar framöver var eller vartannat köp. Undrar om man gjort fel någon annan gång och kommit undan med det?? Kul tanke.

Drömde om en sån heting innan, åh min drömman verkligen. Det var hångel och peting och allt möjligt, helt underbart. Fick en att tro att hoppet inte är ute än iaf, så det är ju skönt det. Sen har jag kört buss i drömmen med, och så hade de sprängt sönder motorvägen och vet inte allt.

Nu har kattungarna börjat kissa på golvet, wei. Men har ställt fram en kattlåda till dem nu och försökt att börja vänja dem. Försökte med mat häromdagen med, men det åt mamma upp. Haha,. Bara tre gånger har de kissat på golvet idag, men gissa vem som går där med handduk och torkar, jo jag. Vi får se hur det går.

Imorgon kommer syrrorna och ska stanna till på torsdag och vi ska på bio och så, det ska bli kul, imorgon blir det taco med. Åh Chanel gnäll ska jag döpa om dig till.

Puss på er alla därute, blir bilder en dag när jag orkar. Idag har jag matat ormen med en gigantisk mus, moahaha, så nu är den nöjd i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0