<3 Huluäng

Jag kan säga att jag älskar Huluäng, jag kommer sakna Huluäng i sig något fruktansvärt. Kommer sakna min lägenhet, kommer sakna min lilla garderob, mitt kök, mitt vardagsrumsgolv och glasdörren som leder in i vardagsrummet.


Första gången jag satt i mitt badkar :)











Sista bilden är lånad från Lenas blogg, hoppas det är okej :) Så mkt snö vi fick här.

Kommer sakna Sofie, Lena o Co, hackspettarna, fladdermössen, ekorrarna. Kommer sakna folket man inte känner, men som ändå pratar med en massa sen man skaffat Felix och är jättetrevliga faktiskt. Kommer sakna tvillingarna med Gizmo, varav en snyggare än den andra ;) Kommer sakna Tesse och Micke, men de ska ju med flytta. Kommer sakna all komfort jag hade haft om jag haft bil och bott här. Har iofs inte kommit mig in till stan så mkt som jag velat, har blivit för omständigt. Men älskar Jönköping, gör verkligen det. Hoppas man kommer bo här i framtiden igen :)















Han är sötast när han sover :P Så många fina bilder man fick en morgon här ovan med när man var ute med hunden, tror kl var typ 5 på morgonen, eller 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0