Cucirca

Ja här får ni ett hett tips alla ni serieälskare i höstmörket med tillgång till en data och lite tålamod.

http://www.cucirca.com/

Här kan man se på tv-serier. En negativ sak, när man har sett X antal minuter (allt mellan 72 och 58) måste man vänta lite över en timme för att kolla vidare. Då gör man så att man klickar ner det fönstret när den rutan kommer upp och så laddar man om avsnittet. För datan fattar inte automatiskt när den tiden har gått ut, då kan man vänta för alltid. Fungerar iaf väldigt bra för alla oss som ändå går mellan datan, disken, vovven, maten, städningen, tv-tittandet, plugget etc. Så nu blev ni väl glada?

Sen kan jag ju tillägga för alla er som inte märker det att jag har gjort om bloggen lite till. Vet att Rosa bandet var i oktober, men jag är lite efter i år :) Så nu har jag ett rosa band och lite övertjejigt tema nu istället. Håll till godo. Snart ändrar jag färg igen och kommer nog fixa lite till, får göra lite när man orkar. Det var väl allt för idag tror jag, händer inte så mkt här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0