Det tär på mig

Jag har haft en så fruktansvärt tråkig vecka, fast jag verkligen försöker sysselsätta mig. Ser ju inte direkt fram emot att sitta själv här hela helgen också. Har inga pengar och Felix, så kan ju inte direkt röra mig hur mkt som  helst heller. Men hade det inte varit för Felix så hade jag tråkat ihjäl för längesedan. Han är typ det som håller mig uppe just nu. Blir så fruktansvärt ledsen när ingen svarar när jag ringer. Man kan väl prata i 5 minuter. Nu ger jag upp. Ni vet mitt nummer. Ska ta en kväll och känna mig sådär lagom glad. Har försökt länge nu att hålla humöret uppe och vara positiv och glad, och faktiskt känt mig sån med, men det kvittar. Vart är alla andra? Och nej  nu handlar det inte om att jag hänger ut personer, utan det är en känsla jag har överlag. Tappar kontakten med så många, försöker att vara så glad och bra som jag kan vara, men det är för döva öron liksom. Känns ju verkligen skitkul att fylla 25 år snart.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0