Har en ny lägenhet :)

Ja från och med idag så är jag Tranemo/Jönköpingsbo i tre månader, lite pick and choose :) Åh så glad. Fick en riktigt bra deal med, fick börja betala fr.o.m. 1 jan nästa år, sen så fick jag en månads hyra nu när jag fyller år, så nu verkar ju allt lösa sig helt förträffligt. Tentamen imorgon är väl undantaget, men får se hur det går. Är så trött hela tiden och fryser konstant. Men men :) Ska bli så kul att börja packa ner saker, ser faktiskt riktigt fram emot det, sen är det väl inte kul att bära upp allt på tredje våning, men men sånt är livet :) Åh va kul när man ställer in alla glas i skåpen och så. Så kommer det vara så nära till allt, systemet, affären, solning, badhus, biblioteket, gym, hem till mamma, till de flesta vännerna. Så det känns faktiskt som ett steg i rätt riktning. :)

Så idag är jag glad glad glad, inget kan rubba det, bara lite nervös inför morgondagen. Men vet att klarar jag det inte imorgon så klarar jag det den 7 jan istället. Kram på er som förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0