Idag är ingen vanlig dag..

.. för idag är Jennifers födelsedag:) Har haft en jättebra dag. Den började redan kl 7 imorse när min underbara syster Therese var så underbar att hon gick ut med Felix. Sen nästa gång så gick mamma ut med honom. Vi tog det lugnt idag, kl 2 åkte vi in till Borås. Gick på ekohallen och cubus, lagerhaus och bokus. Sen åt vi alla buffé på Thai Silk, så himla gott, mätt fortfarande. Nu är jag hemma igen, har tagit en julcider eller två och skärt upp massa go frukt. Har skärt upp ananas (färsk), sharon, physalis, granatäpple, mango och honungsmelon. Så festar på det nu och har en lakritssnus i munnen. :) Så nästa helg blir det fira med mamma, Tesse och Mona i Jönköping, :) Det ska bli kul, sen blir det flytt.

Har bara ett litet problem, att jag inte hittat kurslitteraturen till denna kursen, vi ska ha prov på torsdag på 4 kapitel. Får gå på föreläsningarna helt enkelt, hade beställt till nästa kurs, de hade bytt plats på dem. så är boken slutsåld på nätet, perfekt. Så kostar den 600 kr med, som jag inte lägger ut.

Fått så många gratulationer idag och varit på så toppenhumör. Solen sken jättemycket i förmiddags, har inte vart så bra på länge faktiskt. Sen när vi var i stan så tog mormor och morbror hand om Felix. Han hade varit så snäll, han är världens sötaste vovve. Nu ska jag fortsätta och se på Tomten är far till alla barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0