Lördag igen

Japp, nu har jag lite kaffe framför mig och ska nog säkert snart gå och nana, finns inte mkt mer att göra ikväll utan pengar, nästa månad ska jag hålla stenhårt i cashen. Nu har jag ju allt jag behöver till Felix med typ så det ska nog lösa sig. En som ville köpa en bok av mig idag med, så det gör ju att det blir lite enklare att klara månaden, men inte mkt pengar för det så sett.

Felix irriterar Chanel, Chanel jävlas med Felix, det är mina dagar typ, som går på repeat. Men nu tror jag faktiskt jag ska hålla mig tills hans gamla foder, för tycker han är bättre i magen av det, av det andra fodret gjorde han ju aldrig ifrån sig nästan, tror inte det är riktigt bra det heller.

Imorgon så ska jag förmodligen på sminkparty kanske, ska bli nice iaf, inte varit på något sådant innan tror jag, bara ljus, kryddor och sexparty. Nu blir det att göra annat än sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0