November

Ja nu har vi kommit in ändå i november. Jag har försökt skojsa till utseendet på min blogg, men märkte till min förvåning att texten blev olika stor på alla inlägg, vet inte vad det beror på. Orkar inte forska i det heller faktiskt just nu ikväll.

Vad händer annars? Nej inte så mkt, de flesta lyser med sin frånvaro. Ingen svarar när man ringer, så det är jag och min hund och katt och orm. Familjen klart svarar ju, men menar andra. Det tycker jag är tråkigt. Då får jag lätt för mig att jag har gjort något fel till slut, eller så lessnar jag och undrar vad fan som händer egentligen? Jag menar det är höst visst, skitkiligt, åh va jobbigt, men alla behöver väl inte gå och bara dö för att det är höst? Själv vill jag hitta på lite kulsigt. Men har ingen att hitta på det med. Och kan man då inte hitta på något tycker jag det är trevligt att prata. Konstigt det där, hur det kan vara så att man är den som ringer upp folk, men som inte blir uppringt av demsamma. Och så är det ju tyvärr. En del är inte sådana som ringer upp. Men vad händer då om jag lessnar på att ringa?

Jaja nog om det, helgen som varit var väldigt trevlig iaf. På lördagen snackade jag och Jennifer skit och drack vin mellan sådär en halv 8 och 1 på natten, lagom :P Så i söndags var man ju helt klart lite seg, var hemma medans familjen åkte in till Borås, hade nog inte pallat seriöst heller. Nu snart så är det desperate housewives. Fick min bok idag med så nu börjar plugget. Är redan inne på föreläsningarna och snurrar.

I alla fall här kommer lite bilder

Ps. Jag (Felix) gillar inte heller reklam (1 sak jag och matte har gemensamt iaf)

Ps. fan va blöta fötter min katt hade...


Ps. Fan va gott det var

Ps. Jag klättrar

Ps. Vi orkar inte mer

Ps. Jag vill ha (Felix)


Ps. Jag bryr mig inte (Nille)


Ps. Snälla rara underbara, din ser godare ut än min...


Ps. Passa dig pysen


Ps. Jag är vägvisare


Ps. Jag är skyldig


Ps. Chanel är skyldig ...:(

Så har inte tid att skriva mer just nu, funderar på om jag ska lägga till någon snygg färg på sidorna av min blogg för att bryta av lite, men det blir en senare sak. Har ju all tid i världen den här veckan. Nu ska jag passa mina djur så de inte slår ihjäl varandra, äta lite hönökaka-pizza och dricka päronsaft och se på desperate housewives.

L8ER!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så fin blogg du har gjort... Jättehäftigt kort på dig i headern. Jag tror du ska få hjälpa mig med min blogg också. (Haha)



Så fina kort på Nille och Felix. Du hade verkligen fått till texten till korten bra också.... Kram och ha en underbar kväll...

2010-11-02 @ 22:29:50
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0