Åh va härligt

Så fint väder vi har idag eller?! Så underbart idag är det skönt att leva. Idag har jag och Felix varit ute på baksidan och suttit ute en bra stund, ska ta en liten runda med honom sen senare också. Men hoppas verkligen Chanel dyker upp sen när vi ska till veterinären, börjar lessna på att avboka alla tider. Iaf så helt plötsligt så såg jag en svart svans titta fram bakom en tall, tog Felix och vi plöjde oss (med viss svårighet) upp i backen för att kolla så det inte var Chanel, samtidigt hörde vi ett konstigt läte ifrån trädet. Men det var ju inte Chanel, det var det sötaste som finns, nämligen ekorrar som lekte.


Tycker vi har ett väldigt spännande djurliv här i och med tallskogen ovanför, massa fladdermöss och grejer du vet. Läskigt. De är inte så söta däremot, måste lägga in en liten bild på dem små liven.





Så idag blir det veterinären, sen är det antingen desperate housewives eller greys anatomy ikväll får kolla upp det när det börjar dra sig mot kvällen. Ska åka extra tidigt till veterinären så vi slipper stressa. Nu blir det havregrynsgröt, har tröttnat så på att äta frukost, har massa mat hemma men ingen matlust. Så tråkigt när saker blir dåliga. Men är man inte sugen så är det ju skitjobbigt att äta något om man typ bara känner "gud va äckligt" vad man än hittar i kyl/frys/skafferi. Jaja, får hoppas det reder till sig. Idag har jag tränat en del med Felix med och igår, kämpar med LOSS. Det går sådär, han har minne som en fiskmås


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Haha. Vilken härlig bild du har fått in på IQ Fiskmås. Den var riktigt bra. Har du tagit kortet på ekorrarna själv? I så fall har du lyckats ta ett jättehäftigt foto. Och du... Glöm inte bort att mat ska vara en glädje och inte ett tvång. Kram...

2010-10-11 @ 13:28:14
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ännu ett missat avsnitt av Desperate housewives. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 16:47:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen. Nej det är inte en bild jag har tagit mamma och bilden på IQ- fiskmås var faktiskt sån när jag hittade den, trodde det skulle försvinna när man sparade men det fungerade.



2010-10-14 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0