Torsdag och sol idag med

Ja det var ju konstigt detta, hur många soldagar kan man få per år? Gubben med skägget får passa sig så vi inte blir bortskämda. Här kommer lite mer bilder från idag.


Nä våddå, ska du gå och lägga dig? Menar du nu?






Wazzaru?!


Fan då, jag når inte, bäst jag ger upp och ger henne en bild så hon lägger av någon J***A gång. :P


Ignorera varandra?!


Mitt hem uppifrån, bor ju bakom garagen precis där de två träden är närmast varandra, mitt emellan där längst ner så att säga.


Så fint dem gör här på hösten, såååå fint.


Hitta tråkigare textupplägg om du kan, jag utmanar dig! Tråkigaste upplägget EVER


Nyfiken i en strut! Nu har vi iaf bokat tid till hundprivatkurs på tisdag á la Ceasar Milans metoder. Blir nog prima det.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilka härliga höstbilder du har fått in på bloggen. Jag saknar de där små busarna så nu får du allt ta dig i kragen och komma hem en sväng till mor din... KRAM

2010-10-14 @ 13:24:11
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Karin

Mysig Chanel ser ut, så fin i pälsen, och fluffig svans! :)

2010-10-18 @ 10:22:17
Postat av: Ann-Sofie

Nu vill jag ha lite uppdateringar hörre du! Felix kan väl också få titta i kameralinsen. Saknar både dig och den lilla rackaren... Kram

2010-10-19 @ 11:29:41
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0