Feelin good

Like a woman should. Nu är det vår hej hopp. Vårkänslorna har nog inte bara kommit hos katten, nu ska det hittas en karl, ja jävlar. :) Nu håller jag på och fixa i lägenheten, fått möblerna spraymålade i helgen, guuuud va bra det blev. Riktigt proffsigt. Imorgon kommer de möblerna hem. Tapeten kommer hem på tisdag. Sen så blir det finfint hemma hos Nisse, jodå fy fan. Håller på med en inlämningsuppgift i krimonologin nu, fett krånglig, läsa massa artiklar och analysera vad de använt för metoder och hej och hå. Men gör väl mitt bästa. Så segt bara, men måste få det gjort så jag kan fortsätta, för mkt som typ ska vara klart på en gång. Sen när det är kryssning så är det såhär det ser ut (ser ljust ut tycker ni inte?)

1 dagen på kryssningen - lugnt
2 dagen på kryssningen - inlämning krimonologin sista dagen
2 dagar efter kryssningen - gruppredovisning betygsgrundande på ett arbete vi förmodligen måste ha skrivit med
4 dagar efter kryssningen - omtentatillfälle på juridiken som ju tydligen inte jag helt plötsligt kunde få skriva förra gången för det inte fanns någon som kunde övervaka min tenta.

Så tror jag ska försöka på den ändå, men det blir tajt, fy fan. Sen måste man ju jobba så man får lite pengar till kryssningen med och allt, fy fan nu går allt i 200 km i timmen helt klart. Får försöka andas lite emellanåt. Sen blir det nog kattungar till sommaren med, så som chanel håller på och parar sig. Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0