Fuck

Åh så arg. Felix fick vara lös (fast med koppel) och idag fick jag verkligen inte honom att komma överhuvudtaget, typiskt när man är bakfull. SÅ jävla JOBBIGT. Inte nog med det, en av grannarna ställer sig i fönstret för att "se showen". Då tänker man FAN kan du kolla på något annat eller har du INGET LIV???!

Så retligt ändå utan att någon ska kolla exakt vad man gör. Var ju uppe i skogen så ingen fara, men han bara kutade förbi mig som en blixt, började jag gå hemåt så sprang han förbi och framför en bra bit, ignorerade jag honom såg han det som att han kunde ta det lugnt med och ligga och bita på en pinne någonstans. Sa jag KOM HIT, så rörde han sig inte ur fläcken, sa jag det och gick mot honom, så sprang han längre bort och la sig. BLIR VANSINNIG.

Så nu har jag hållt honom i halsbandet hela vägen in, sen sa jag bestämt till honom GÅ OCH LÄGG DIG när vi kom in, så när han gick in i sovrummet, slog jag igen dörren så han fattar piken, fan inte okej någonstans.

På måndag eller tisdag får jag min iPhone, wei! Beställt två böcker imorgon för under 100 kr stycket, bra bra. Sen något skal till telefonen och timecard till WoW. Nu sitter jag bara  här och tar det lugnt. Bakis och sen så gjorde jag mig lite illa igår. Ramlade på isen när jag skulle hem efter att ha följt Jennifer hem, så två stora blåmärken på framsidan av vänsterbenet är resultatet.

IGÅR var verkligen jättetrevligt. Maten blev jättegod, allt flöt på. Så skönt när man umgås med någon som är så lätt att prata med och ha att göra med. En del har ju tappat sin personlighet helt och tänker bara på en sak, sin skitstövelkille och att fjäska för honom. Skönt med igår när man haft mkt sånt omkring sig, som en frisk fläkt blir det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske är så less på att du aldrig får en kille,så du måste klanka ner på andra patetiskt!!!

2011-02-28 @ 18:06:10
Postat av: Cissi

Jag har fått nytt jobb :)

2011-03-01 @ 12:18:10
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0