Not so exciting

Ja du var ju dejt i söndags. Vilken jävla skitdejt! Personen i fråga åkte hem efter två timmar, trots att han träffat mig tidigare och har inte hört av sig sedan dess, bara att han var hemma. FRUKTANSVÄRT jävla dåligt. Speciellt om man är pappa, tycker man ska vara lite mer mogen då men icke! Är grymt besviken på dig ska du veta. Men du hade aldrig kunnat vara något för mig, om du inte ens kan ta min hund i två timmar och inte har stake nog att säga ifrån och att ta en valp med en klackspark, så säger det mig en hel del om dig!

Felix är världens finaste vovve och det var din energi och inställning från början som stank. Dagen efter kom en annan person som inte varit i lägenheten innan på besök och det var inte så mkt som ett käft från Felix. De märker av energi och inställning, något du saknade totalt.

Men idag är det fint väder och tänker inte diskutera förra helgen mer. Riktigt löjligt. Idag ska jag hem och fortsätta plugga lite tror jag bestämt. Nästa fredag blir det mycket pengar. Ska försöka boka Riga-kryssningen nu snart som jag och Therese ska åka på själva. FETT KUL! Taxfree here i come! Och alla hangarer med prylar, bara gå där och kolla och må gott. Underbart.

Sen nästa månad blir det iPhone, ska bli skönt. Visade sig att det tydligen gick ett halvår tidigare innan förra abonnemanget går ut, om man beställer via tre och inte via butik. Så bra för mig. :) Sen blir det att fortsätta plugga. Har ju tentamen nästa fredag, sen en uppgift som ska in den 4 mars senast, men den filar jag på det sista på nu. Sen är det juridiken jag ska ta tag i på riktigt med. Känns lite flummigt där bara. Inte så mkt att göra på lässchemat så man känner sig lätt lite lost emellanåt. Inte så mkt handledning där egentligen.

:D Men men, nu ska jag skriva lite vad jag ska skaffa när jag har pengar till det:
* handdammsugare
* gym/badkort
* linser / omslipning av mina glasögon (500 kr/par)
* mer kläder
* timecard wow
* megavideo-medlemskap

Finns mkt mer som jag inte kommer på just nu. Men man ska inte göra av med alla pengar första dagen heller så det är väl bra med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0