Pimpla vin imorgon :)

Ja imorgon väntas god mat och dricka lite vin och snacka skit med Jennifer :) Ska bli riktigt kul. Om lite mer än en vecka får jag min iPhone med, funderar på skal jag tycker är nice, här har ni dem jag funderar på:


Denna gillar jag mest:

Imorgon är det även tentamen 1 timme - krimonologiska teorier, och tänkte försöka skicka in uppgiften som ska in den 5:e mars om kriminalvården så ligger jag lite före. Såg att jag har en hemtenta till den 29/4. Tänkte försöka göra den rätt snart med så man kan fokusera på rättsvetenskapen sedan, som iofs har tentamen redan 25 mars. Så svår den kursen är att plugga till.

Idag när jag varit på jobbet så kom jag hem till Felix efter tre timmar, han hade då fått tag i 3 skor, 1 toarulle (inte hel som tur var) och en kurslitteratur á 590 kr köpt för en vecka sedan.

Idag har jag varit utsatt för värsta dödsrisken, tänk att ramla här





Men snälla klottrare, stava rätt åtminstone. Vad nu en kondomgangster ens är????!


Färskt vatten är godast :)

Nu blir det turbostäd och köttfärspaj, MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0