Felix har nog fått UVI

Ja nu har jag bokat tid på måndag hos veterinär, det är ändå tid för hans halvårskontroll, så det är lika bra. Han har börjat bli väldigt orolig på nätterna, behövde ut med honom i natt både kl 1 och 4.20 på natten, inget roligt alls. Blir så trött på dagarna då ju. Idag så har jag haft mormor här det var jättetrevligt. Hon tyckte bra om lägenheten med och så gick vi ut och busade med Felix en sväng. Idag ska Jennifer komma hit sen vid halv 5 och vi ska ta en promenad. Vet inte om vi tar en kaffe först, får se. Sen ska jag väl hem till mamma och dem en sväng iaf i kväll är väl tanken.

Kanske lägga in någon bra låt just nu. Har fastnat lite på en låt som hör till supernatural just nu faktiskt. En gammal 80-tals(minst) rock-låt av Kansas - Carry On Wayward Son. Haha, hittade den här, skickar med den. En som gjort expert på Guitar Hero, sjuka människor det finns. Vad han/hon måste ha övat.



Jaja, åter till plugget, som jag brukar säga, inte så ofta det faktiskt blir så, men nu måste jag allt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0