Soft

Idag har varit en soft dag. Hade Therese och Micke här och även pappa en sväng, han hjälpte mig med det sista, att sätta upp dosan på väggen och sådär så nu ser det faktiskt helt okej ut. Hade Chanel ute innan en stund, nu är hon inne igen. Sen har jag snackat med folk på msn, trevligt faktiskt. Inte hänt så fruktansvärt mycket mer idag, igår så åkte jag hem (läs fick skjuts hem) kl 22.30 ungefär, efter att jag hade fått äta tacogratäng med familjen, inte helt fel. Men så lagade jag ju till den lite med, inte så ansträngande iofs.

Nu har jag fått fixat spotify till tvn så det är ju nice. Charlotta skrev idag och ville träffas idag, så roligt. Verkligen världens trevligaste människa. Behöver det nu känner jag. Sen hoppas jag det blir något träffa Ida och Cissi och Jennifer snart igen med. Har ju varit sjuk nu i veckan när jag skulle träffa både Jennifer och Ida, men så är livet ibland.

Nu ska jag se på supernatural. Funderade på fler tavlor och lite bilder till dem igår, fann åtminstone 10 möjliga. Har dessutom hittat en byra till hallen på ikea och massa annat roligt. Det blir lite halvdyrt detta :) Men men, får se vilken dag man kommer sig iväg, är ju det med.

Felix har varit en ängel idag, katten med.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Waow... Här har det hänt grejer med din header. Så snyggt. När ska du ställa upp och hjälpa mig att uppdatera min sida??? Bara en liten fråga eftersom jag ser att du är så duktig på det!

2011-01-16 @ 09:35:52
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0