Morsning

Tjolahopp. I söndags så blev Felix såld så veckan har helt klart känts sådär. Men har inte blivit ledsen sen i söndags iaf så det var väl det bästa. Sen kunde de helt plötsligt inte lösa så jag kunde skriva min tentamen på fredag. Så nu blir det ingen tentamen i rättsvetenskap. Men klarar mig både med CSN och examen utan den så kommer göra den om tillfälle ges och jag känner att jag har en chans. Så nu blir det en kurs till i tillämpad krimonologi och arkivvetenskap resten av terminen.

Nu sen ska jag träffa Jennifer som kommit hem från Thailand (äntligen :P) och igår så träffade jag Cissi, det var nice. :D Känns kul att träffa så mkt människor nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0